fredag 19 juni 2009

Trevlig midsommar!

Foto: www.fotoakuten.se

7 kommentarer:

Eduronflux sa...

Som vanligt lyckas du in det du vill ha sagt, kort och kärnfull.
Glad midsommar på dig

Bo Bengtsson sa...

Önskar dig en trevlig midsommar, men akta dig för att gå ut i parken.
Jag har röstat på PP i senaste EUval och nu har Annika Qarlsson(Centerpartist) utnämt mig till våltäktsman.
Eftersom jag är 72 år fyllda, kanske du faller in i riskzonen.
Som sagt: En Trevlig Midsommar utan ppister kring dig.
Må Qarlsson beskydda dig

Anonym sa...

Tack det samma kära "farmorgun"!
Gubben

Anonym sa...

Glad midsommar Gun!
från en som alltid läser och uppskattar din blogg.
/Micke B

Erica sa...

Hoppas du fick en fin midsommarafton Gun!

cnab sa...

Hej Farmorgun och trevlig fortsatt Midsommar! Vet du om att om du håller gräslöksblomman (fin bild!) och nyper av bollen bit för bit på färskpotatisen eller på en macka så väntar en kulinarisk överraskning!

Gun Svensson sa...

@Eduronflux: Tack - sätter stort värde så din support!

@Bo B: Lyckligtvis är Annika Q inget sanningsvittne. För övrigt trivs jag med människor, som har PP-sympatier, omkring mig.

@Gubben: Jag blir verkligen upprymd av en hälsning från dig min vän!

@Micke B: Tack för det. Jag blir alltid varm om hjärtat när jag ser att mitt engagemang delas av andra.

@Erica: Ja, lyckligtvis har jag goda vänner som "förbarmar sig" över änkan med djurepitelallergi, vilket begränsar mitt umgänge ;-)

@cnab: Tack för tipset, ska prova detta så snart tillfälle ges. God fortsättning på helgen!